Ben je ondernemer, coach, trainer, consultant en vind je het moeilijk om verkoopgesprekken en hieruit goed betalende klanten te krijgen?
Of hoor je tijdens verkoopgesprekken vaak bezwaren als: “Ik kan het niet betalen” of “Ik ga er nog even over nadenken/ik moet nog overleggen” en krijg je daarna alsnog een “nee”?
Je bent niet de enige! Veel ondernemers vinden dit moeilijk. En lopen hierdoor letterlijk duizenden euro’s aan inkomsten mis.
Bijna iedere ondernemer die een dure, premium dienst verkoopt (bijvoorbeeld een coachingsprogramma, adviesdienst of wat dan ook), weet hoe moeilijk het is om klanten “ja” te laten zeggen tegen je aanbod.
Een deel hiervan heeft te maken met mindset, een ander deel met vaardigheden en strategie.
Ik begrijp hoe je je voelt. In het verleden had ik zelf geen gerichte strategie om verkoopgesprekken te krijgen. En als ik een verkoopgesprek had, dan ging dit vaak “wel aardig”, maar had ik hiervoor geen specifieke aanpak. Waardoor relatief veel gesprekken in een “nee” eindigden.
Ik had geen specifieke gespreksopening. Geen lijst met vragen die ik wilde stellen. Geen goede manier om mijn aanbod te presenteren. En ik wist niet hoe ik het beste kon reageren op bezwaren.
Kortom: ik deed eigenlijk maar wat. En voelde me onzeker over mijn verkoopvaardigheden en mezelf. En zag hierdoor op tegen een volgend gesprek.
Dit is ook wat ik van ondernemers hoor. Ze hebben geen strategie om structureel, telkens weer nieuwe verkoopgesprekken te krijgen. En ze weten vervolgens niet hoe ze deze het beste kunnen doen en ervoor zorgen dat klanten “ja” zeggen tegen hun aanbod.
De oplossing is om gratis 'strategiesessies' aan te bieden en hierdoor aan je potentiële klanten je waarde te laten zien…… zonder al je kennis gratis weg te geven.
Weten hoe je strategiesessies krijgt en doet, is wat vandaag de dag het verschil maakt bij het krijgen van goed betalende klanten voor je beste en hooggeprijsde diensten.
Elke dag zijn er mensen online op zoek naar jouw producten of diensten. Als je niet weet hoe je met hen in gesprek komt, dan gaan ze naar je concurrent. Die wellicht niet alleen minder goede kwaliteit levert als jij, maar ook nog eens hogere prijzen vraagt. Dat is frustrerend.
Het goede nieuws is dat iedereen dit kan leren. Jij ook. Net zoals ik dit stap voor stap heb geleerd. Ik ben namelijk niet geboren met deze kennis en vaardigheden. Iedereen kan dus leren hoe klanten "ja" tegen je zeggen.
Weten hoe je meerdere keren per week succesvol strategiesessies krijgt EN doet, geeft je stabiliteit en zekerheid in je bedrijf. En rust en zelfvertrouwen, waardoor je meer impact maakt met dat wat je het liefste doet.
>Je leert waarom strategiesessies goed werken. Je krijgt de 6 succesfactoren die telkens weer leiden tot nieuwe, goedbetalende klanten. En welke 10 FOUTEN je moet vermijden die voor lage conversie zorgen.
>Het is belangrijk om te weten hoe je een strategiesessie cq. verkoopgesprek goed doet, qua voorbereiding, inhoud, aanbod etc. Maar daarvoor moet je wel weten hoe je deze gesprekken uberhaubt krijgt. Je leert 10 manieren om gesprekken te krijgen, waardoor je nooit zonder gesprekken en altijd weet hoe je nieuwe klanten krijgt. Dus proactief gesprekken krijgen in plaats van reactief afwachten.
>Je leert hoe je tijdens je gesprek je premium, hooggeprijsde aanbod verkoopt. Je krijgt een kant en klare gespreksstructuur voor je complete gesprek van A tot Z. Hierdoor neem je direct de leiding in je gesprek en leer je klanten "JA" zeggen tegen je aanbod. Ook als dit een paar duizend euro is. Dit is bijna letterlijk goud waard, je kunt dit namelijk altijd gebruiken, telkens weer, in allerlei situaties. Zo wordt je een expert in strategiesessies en verkoopgesprekken.
>Je krijgt de exacte, uitgewerkte, reacties op alle voorkomende bezwaren. Dat klinkt veel, maar alle bezwaren zijn in feite terug te herleiden naar de volgende “hoofdbezwaren”: "Ik kan het niet betalen / ik heb er het geld niet voor", "Ik heb geen tijd / dit is niet het juiste moment", "Ik moet eerst nog overleggen" of "Ik ga er nog even over nadenken".
>Gebrekkige opvolging is één van de meest voorkomende redenen voor het niet doorgaan van een opdracht. Het is daarom belangrijk om dit goed te doen.
>De waarde van je premium aanbod kan vaak oplopen tot duizenden euro’s. En is vaak de manier om jouw klanten op de best mogelijke manier te helpen. Al dan niet gecombineerd met veel persoonlijke tijd van jou. Het is jouw manier van hulp (in de vorm van je product of dienst) dat de meeste impact maakt voor de klant.
Daarom vraag je hier ook een premium vergoeding voor die, afhankelijk van je aanbod, een aanzienlijk deel van je inkomen bepaalt. Een goed premium aanbod kan je per opdracht meer dan
€ 3.000,- opleveren. Strategiesessies zijn dé manier om dit te realiseren.
Dit praktische programma geeft je niet alleen 10 manieren om deze gesprekken te krijgen, maar leert je ook stap voor stap hoe je ze doet. Met exacte scripts, zodat je precies weet wat je moet zeggen.
Dit is één van de belangrijkste vaardigheden om als ondernemer te hebben. Zonder nieuwe gesprekken met potentiële klanten staat je bedrijf stil.
Deze methode zorgt ieder jaar voor minimaal € 50.000,- aan inkomen in mijn eigen bedrijf. En vaak veel meer.
Dit kan voor jou ook zo werken, als je hiervoor een goede strategie hebt en de vaardigheden leert om deze gesprekken te voeren. Dit programma helpt je hier stap voor stap bij.
Kiezen voor dit programma vereist een investering in tijd, energie en geld. Je kunt ervoor kiezen om in 3 maandelijkse termijnen te betalen. Betaal je ineens, dan krijg je € 40,- korting. De genoemde bedragen zijn exclusief BTW.
Na je aanmelding krijg je direct toegang tot de complete training. Je ontvangt je inloggegevens per mail, inclusief een digitale factuur voor je administratie. De mail bevat ook info over hoe je zo goed mogelijk kunt starten, uitleg over de membership site en een link naar de besloten Facebook groep voor het stellen van al je vragen.
Maak hieronder je keuze voor betaling ineens of in 2 maandelijkse termijnen.
Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Als jouw vraag er niet bij staat, stel deze dan gerust via mail of chat. Ik vind het belangrijk om al je vragen uitgebreid te beantwoorden. Het is immers belangrijk voor je. Afhankelijk van je vraag krijgt je binnen 2 werkdagen een reactie via mail of telefoon.
>V: "Hoe snel krijg ik toegang nadat ik besteld heb?"
A: Na je bestelling krijg je direct toegang. Je krijgt hiervoor meteen een mail met daarin een link naar de beveiligde membership site. Waarna je met je mailadres en een zelfgekozen wachtwoord kunt inloggen.
V: "Hoe lang houd ik toegang tot de trainingen?"
A: Je houdt levenslang toegang tot de online trainingen ("Scoren Met Strategiesessies" en de bonus training "Video Leads"). Beide trainingen zijn te vinden in je membership omgeving. Waarbij je tevens alle inhoud kunt downloaden voor offline gebruik, zodat je niet afhankelijk bent van een internetverbinding om dit te volgen.
V: "Wat als ik niet zo goed ben in het ondernemen van actie?"
A: Het is belangrijk dat je zelf aan de slag gaat, ik kan dit niet voor je doen. Ik doe er echter alles aan om het je zo gemakkelijk en praktisch mogelijk te maken. Met gerichte opdrachten, templates, instructies, feedback en antwoord op je vragen. Ik hoop dat dit voldoende is om jou in de actiemodus te krijgen, waarbij de keuze om dit ook daadwerkelijk te doen altijd bij jou ligt.
V: "Geef je een garantie?"
A: Jazeker. Ik garandeer dat als je blijft doen wat je doet, je dezelfde resultaten blijft krijgen. Met dit in het achterhoofd, garandeer ik ook dat wat ik je leer 100% werkt. En dat actie altijd leidt tot resultaat.
Maar dat als je op voorhand al een reden hebt om hieraan te twijfelen, dan is het misschien niet verstandig om met het programma te starten. Omdat deze energie en gedachten vaak niet de beste resultaten geven.
En wat we uit ervaring weten, is dat als mensen naar een reden zoeken waarom iets niet werkt, ze die vaak ook vinden. Als je er met 100% goede motivatie instapt, dan leidt dat in bijna alle gevallen tot succes.
V: "Wat als ik niet tevreden ben?"
A: Als je niet tevreden bent over de aangereikte kennis en toepasbaarheid, dan heb je binnen 60 dagen recht op een volledige terugbetaling van je investering. Voorwaarde is echter wel dat je laat zien dat je de materie in de praktijk hebt toegepast.
Op deze manier willen wij een selectie maken van mensen die serieus met het programma aan de slag gaan, in plaats van naderhand relatief gemakkelijk vragen om een teruggave van hun investering (je zou er versteld van staan hoe vaak dit in de praktijk voorkomt. Dit willen we hiermee voorkomen).