50 Praktische Manieren Om Gemakkelijker Nieuwe Klanten Te Krijgen

€ 12,50 bij Managementboek.nl

  • Praktisch en direct toepasbaar
  • Direct in je mailbox
  • PDF en ePUB

Herken je dit?

  • Je bent expert in je vakgebied, maar vindt verkopen moeilijk.
  • Dit maakt je onzeker in hoe je (meer) klanten krijgt.
  • Je ziet anderen ogenschijnlijk moeiteloos aan klanten komen.
  • Je hebt geen gerichte strategie om meer klanten te werven.
  • Je vindt jezelf geen verkoper, waardoor je verkopen het liefste vermijdt.

Fred Rutgers - Ondernemerscoach

"Dennis Jansen heeft een leuk en nuttig boek geschreven dat prima past in deze leuke toegankelijke serie boeken waar menig ondernemer veel aan heeft. Allemaal boordevol tips waar je morgen meteen mee aan de slag kunt in de praktijk."

50 Tips Op basis van de MATCH-Methode

50 Tips Op basis van de MATCH-Methode

Het boek beschrijft de MATCH-methode. Deze methode bevat stappen om succesvol nieuwe klanten te krijgen en beschrijft het verkoopproces van A tot Z. Hieronder vind je een omschrijving van deze stappen.

Mentale Focus

Het grootste deel van verkopen heeft te maken met je eigen mentale instelling. Als je weet wat een klant in zijn hoofd doet en denkt, hoe en waardoor hij beïnvloed wordt, dan kun je hier op inspelen. In deze eerste stap ga je je mentale idee over verkopen veranderen, zodat je hier met een ontspannen en zelfverzekerd gevoel in staat.

Aantrekking en Aanbod

De tweede fase in het proces van verkopen is het creëren van zichtbaarheid. Veel ondernemers zijn niet voldoende zichtbaar, waardoor er geen aantrekking ontstaat richting potentiële klanten. Je hebt hier een gericht plan voor nodig, zodat je zichtbaar en aantrekkelijk wordt.

Tactisch Voorbereiden

Als je je mentale proces goed op orde hebt en je bent voldoende zichtbaar, dan zal je regelmatig aanvragen krijgen van potentiële klanten. Bij al deze momenten is een goede voorbereiding van groot belang. Je leest hoe je dit gericht kunt doen, zodat je de kans op een opdracht aanzienlijk vergroot.

Controle In Je Gesprek

In een gesprek heeft er namelijk altijd iemand de leiding. Het goede nieuws is dat jij dit kunt zijn. Het slechts nieuws is: als jij dit niet bent, dan is het de ander. Als je de leiding over het gesprek hebt, heb je ook grote invloed op de uitkomst hiervan. Je krijgt hiervoor de beste manieren om dit te doen.

Haarscherpe Opvolging

De laatste stap van de MATCH-methode is haarscherpe opvolging. De meest voorkomende reden van het niet doorgaan van opdrachten is gebrekkige opvolging. Of hier überhaupt geen afspraak over maken. Scherpe opvolging zorgt voor meer opdrachten.

€ 12,50 bij Managementboek.nl

In dit digitale boek vind je 50 manieren, inzichten en oplossingen voor meer klanten

  • Hoe verkopen een mentaal gemakkelijk proces wordt (p. 19)
  • De 5 dingen die je het beste kunt uitbesteden, om zo veel tijd over te houden (p. 27)
  • Waarom "minder dan 100%" een vorm is van sabotage en wat je hieraan kunt doen (p. 30)
  • Wat er achter je uitstelgedrag zit en hoe je dit overwint (p. 36)
  • Waarom de "gunfactor" vaak b*llshit is (p. 41)
  • Hoe je direct, meteen, minimaal 5% meer kunt verdienen (p. 46)
  • Waarom je moet stoppen met het bezoeken van netwerkbijeenkomsten (p. 59)
  • Hoe klanten jou razendsnel als expert zien voor de oplossing van hun probleem (p. 73)
  • Hoe kritisch nadenken over je verdienmodel je inkomsten kunnen verdubbelen (p. 78)
  • Een simpele manier om je aanbod veel aantrekkelijker te maken (p. 82)
  • Hoe je zorgt voor een premium uitstraling, met als gevolg premium klanten (p. 90)
  • Hoe "nee" zeggen tegen klanten leidt tot meer omzet (p. 93)
  • Hoe je continue nieuwe verkoopgesprekken krijgt (p. 106)
  • Aanzienlijk meer succes uit je gesprekken door één simpele actie (p. 114)
  • De reden waardoor veel verkopers hun gesprek om zeep helpen en hoe jij dit voorkomt (p. 116)
  • Waarom je juist GEEN open vragen moet stellen tijdens je gesprekken (p. 122)
  • 6 manieren van korting geven en hoe je deze in je voordeel gebruikt (p. 132)
  • Hoe je bezwaren voorkomt in je gesprek in plaats van ze te hoeven ombuigen (p. 135)

€ 12,50 bij Managementboek.nl

Wie is Dennis Jansen?

Dennis Jansen helpt ondernemers om gemakkelijker nieuwe klanten te werven. De afgelopen jaren heeft hij honderden ondernemers geholpen bij het uitbreiden van hun klantenkring.

Hij is zelf jarenlang werkzaam geweest in diverse verkoopfuncties, maar heeft bij de start van zijn eigen onderneming ook geworsteld met het werven van nieuwe klanten. In de loop van de tijd heeft hij diverse methodieken, kennis en vaardigheden geleerd en ontwikkeld om succesvol klanten te werven.
Eén van zijn meest belangrijke doelstellingen is om je tot actie aan te zetten. Je kunt immers alle kennis en vaardigheden van de hele wereld hebben. Als je geen actie onderneemt gebeurt er niets. Vandaar ook het praktische karakter van alle materie: het moet gemakkelijk te volgen en te implementeren zijn.

Zijn motto is dan ook: "Als je iets doet, gebeurt er altijd iets. Je krijgt dus altijd resultaat!"

De afgelopen jaren succesvol opdrachten uitgevoerd voor:

Bestel Dit Digitale Boek Nu Voor Slechts 9,95

Bestel Dit Digitale Boek Nu Voor Slechts 9,95

€ 12,50    9,95

Digitaal boek
"Experttips Over Verkopen Zonder Te Verkopen"

  • 50 praktische tips en manieren om direct meer klanten te krijgen
  • Te lezen op mobiele toestellen en e-readers (PDF, ePUB)
  • Direct toegang per mail

Bestel dit digitale boek daarom nu via de button hieronder.

Je rekent af in een beveiligde betaalomgeving