Dennis Jansen

In categorie: Online Marketing

Hoe je Twitterbericht 150% meer retweets en 18% meer doorkliks krijgt

Facebook is samen met Instagram en TikTok op dit moment qua bereik, betrokkenheid en mogelijkheden één van de grootste social media platformen. Het gebruik van Twitter is aanzienlijk minder (al wordt het ook voor een ander doel gebruikt), maar het is nog steeds een veelgebruikt medium als het gaat om het plaatsen en delen van berichten.

In deze video laat ik je een manier zien hoe je via een kleine aanpassing in je bericht ervoor kunt zorgen dat dit 150% meer retweets krijgt en 18% meer doorkliks (bron: www.trackmaven.com). Dit doe je door hier een foto aan toe te voegen.

Nu is het toevoegen van een foto aan je bericht niet moeilijk en/of nieuw. Maar op het moment dat mensen het bericht via de bekende Twitter “share” button delen, dan wordt er geen foto toegevoegd, alleen tekst. In de video laat ik je zien hoe je dit doet. Met daarbij dan ook meteen een toepasselijk verzoek: zou je deze tip via Twitter willen delen? Je kunt dit doen via de Twitter button onder het bericht, alvast bedankt hiervoor.


GRATIS: "Verkopen Zonder Te Verkopen"

Veel ondernemers en verkopers vinden verkopen vaak nog "spannend" of moeilijk, wat ten koste gaat van het aantal opdrachten en hun omzet.

Dit e-book geeft je praktische tips en methodieken om op een meer ontspannen manier te verkopen. Zonder "verkoperig" over te komen. Onmisbaar voor iedere ondernemer en verkoper.

GRATIS: "Verkopen Zonder Te Verkopen"

Ook interessant:


Laat een reactie achter


Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    1. Je kunt ook een tijdje tussen het plaatje en de tweet laten zitten. Vooral omdat Twitter een snel medium is. Niet iedereen zit immers aan z’n mobiel gekluisterd voor jou volgende tweet. En bedenk ook dat dit nodig is om veel (150% meer) retweets op gang te brengen. Een extra foto op je tijdlijn is in dat kader prima.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}